Lördag 21/4-2012




Vet inte om det är någon som ens läser min blogg.
Men, Ibland är det skjönt att bara skriva av sig lite.

Eftersom det va ca 1½år sedan jag skrev tog jag bort mina gamla inlägg.



Hej hopp!

Shoppat blommor med mammi idag. väldigt fint blev det när jag planterat om allt och städat upp.
Det är lördag. Jag har inga planer.
Igentligen skulle jag bara vilja tända en grill och grilla massa kött och grönsaker. Och, dricka en, kanske två kalla öl, och spela sällskapsspel med vänner hela kvällen!  
Istället blir det lite mat, ett gals vin och lite solning.

Imorgon ska jag träffa en barndomsvän. Det ska bli skoj! :)

Som någon vet så är Adele min stora idol. (det är tillåtet i min ålder!) Av så många anledningar. Hon är grym. Hon berör nog många och även mig. Tror att alla som lyssnat på hennes låtar kan känna igen sig på ett eller ett annat sätt.
Hon är en gudinna. Hon är min Gudinna. Hon är min idol. UPPFATTAT? ;)


En låt som jag älskar för dagen. Den är ball och bra. Och en vacker dag, kanske ikväll skruvar jag upp volymen på låten. Dansar ut ur duschen, slänger av mig handduken framför speglen kör mina balla moves och sjunger ikapp med musiken och låtsas att borstskaftet är min mikrofon!
Helt ärligt? Vem vet?

Gotye- Somebody That I Used To Know





Jag är så himla trött på fördomsfylda människor.
Människor som är så himla snabba på att pika på andras fel och brister.

Missförstå mig inte, Ibland är det nyttigt för endel att få ett wake up call.
Men att klaga om och om igen och hitta nya brister hos andra. Sen att själv tro att man är guds ängel är ingen bra egenskap.

Ingen är perfekt.



XOXO

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0