Måndag 23/4



-Jag gillar inte människor som är fördomsfulla..
Men jag vet också att det inte finns några människor som inte är fördomsfulla.




Alla har en "yttre yta" Den är lätt att dömma efter.
Men döm eller tolka inte innan du kommit innanför ytan.


Fast jobb, En Utbildning, En köpeslägenhet, Hund osv
- Man verkar sprudla av glädje. Allting verkar vara så bra.
Men, glöm inte att ingen är perfekt. (har sagt det innan, påminner igen)
Och det sämsta och sista man ska göra är att jämnföra sig med någon annan.
Alla individer är Unika och bra på sina sätt. Ingen är lik den andra.
Gud bevare mig för det.




Jag va ledig Fredag, Lördag och söndag.
Idag jobbade jag.

Ledig imorrn :) imorgon så har jag tvättid på förmiddagen. sen kommer äntligen min nya soffa :D (håll tummarna för att de beställt rätt nu)
Min bror hade ett ärende i malmö och han kommer över. Blir ant att jag bakar och skämmer bort han lite:)
Min pappa kommer också. fullt hus. (i mitt fall full lägenhet) :P


Igår träffade jag en "gammal" vän.
Så himla roligt. Även om vi inte sets på två år kändes det som inte så längesen.
fick en jättefin blomma! Tror jag ska kasta ut någon gammal och göra plats för den nya! :)
Blommor är fint. Iaf levande blommor och de ger en glääääädje. Eller iallafall mig:)


Eftersom jag har lite mål att nå så ska jag hoppa i mina löpar tights och jacka och rasta mina skor lite!


XOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0